Fredag


Jag tycker att det är fredag jämt nu för tiden. Tiden går alldeles för snabbt !

Idag har jag tillbringat en del av förmiddagen hos tandläkaren och så hälsade jag på min farmor en sväng.

Eftersom det snöat inatt igen och snön la sig på marken den här gången så kan jag inte rida förrän snön har smält bort från vägarna igen. Otroligt tråkigt nu när vi kommit igång lite, men tyvärr så finns det inget att göra åt det.
Stallet ska jag fixa om en liten stund och ikväll åker jag in till Vara. Vad som händer där får vi se :)



Vad har ni för planer i helgen ? Ska ni kanske tävla eller ska ni som jag bara ta det lugnt ? :)




Måsas Amelia. Vad jag saknar att rida den lilla busungen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0