God morgon


Idag blir man lite lurad av vädret. Jag satt här inne och smed planer för hur jag skulle frisera Sunnie och sen be Tompa att ta en massa fina ridbilder i detta underbara vårvädret !

Men för en stund sen när jag gick för att släppa ut hästarna så blåser det nästan storm ute och det blåser dessutom jättekallt. Otroligt tråkigt..
Ridbilder blir det förhoppningsvis ändå, dock inte lika snygga.

Jag väntar med att rida tills i eftermiddag då det har tinat upp lite på vägen :)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med. Jag tror jag går upp till Tompa och kryper ner bredvid honom en stund till. Det är ju trots allt söndag !




Måsas Amelias dotter, Måsas Salsa, slappandes i hagen i somras.
Bakom henne ligger Måsas Obama.

Man måste ju bara älska slappa sommardagar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0