Inne igen


Vilket underbart väder det är idag ! Jag satt bara och myste på Sunnies rygg när vi skrittade förut.
Synd bara att det blåser så mycket..

Skritturen idag gick bra. Vi var ute i ca 45 minuter och jobbade en del. Vi travade några meter också, jag kunde bara inte låta bli.
Idag red jag henne mycket på halvlånga tyglar i lång och låg form så att hon får skritta genom hela kroppen. Ett tips från min gamla dressyrtränare så att Sunnie ska ta för sig mer i skritten och skritta fram.

Sunnie fick ett ryck idag också, jag tror hon blev rädd för en sten, och kastade sig tvärt runt. Jag hamnade lite på sne i sadeln men jag har ju tur som har kvar balansen från min lilla busponny. Henne fick jag balans av kan jag lova, haha ! Fast mestadels ramlade jag ju faktiskt av men då lärde jag mig i alla fall att landa ;)




Mitt lilla hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0