Nossebro


Efter inlägget jag la upp imorse såg jag att jag tydligen ska till arbetsförmedlingen idag. Så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka. Jag börjar bli liiiite stressad då arbetsförmedlingen stänger kl 16.00..
Och min lilla bil står fortfarande overksam och ofungerande här på gårdsplanen så den kan jag inte ta..

Idag blev det bara 3 timmar skogsarbete, pga av att jag ska till Nossebro, men det lär jag få ta igen imorgon. Skönt att det inte är så mycket kvar !

Jag får se om jag orkar rida Sunnie idag. Det beror även lite på vädret eftersom det regnar här idag. Men stallet ska fixas innan jag kan känna mig klar för dagen.


Ja, uppdateringen blir inte så mycket roligare än såhär just nu. När veden är klar och vårat nya internet har kommit (det borde vara här nu egentligen ?) så blir det bättre :)




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0