Nyinköpt


Förra veckan köpte jag något som jag länge har velat ha:



Lädersåpa, 79kr på Svenska Foder *erbjudande*.


Det går snabbt och lätt att putsa och resultatet blir bra, jag testade på mina stövlar igår.
Jag vet inte hur länge jag har gått runt och tjatat om att köpa lädersåpa och så såg jag denna såpan på Svenska Foder och slog till direkt. Och det är inget jag ångrar !


Ett annat tips på putsmedel är vanlig Grumme Grönsåpa.



Något som jag använde mig mycket utav innan då man inte behöver vatten för att putsa med grönsåpa.
Också snabbt och lätt att putsa med och resultatet blir bra, alltid rent. 

Dock har jag hört folk som sagt att lädret kan få en grön nyans av grönsåpa men det är inget jag har märkt av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0