Svar på kommentar


Ellinor om Ute och åker:
Får vi se sadelkammaren snart? :P tycker det är dags nu, vi har ju fått se dom större delarna av stallet redan:P hihihi.


Jag har ju lovat länge att ni ska få se sadelkammaren men jag har inte fått städat den än. Jag väntar på vårvädret innan jag ska städa den, för det finns inget härligare än att städa sadelkammaren när solen skiner och man har såna där härliga vårkänslor ! Det känns som om resultatet blir bättre då på något sätt :)

Så ni får hålla er ett tag till, förhoppningsvis kommer våren för att stanna snart. Och tills dess kan jag förvarna er med att min sadelkammare inte är något speciellt ;)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Då får man bita ihop och vänta ett tag till:) Alla sadelkammare är något:P hihih.

2011-03-11 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0