Tävlingssugen


Jag sitter och kollar på gamla tävlingsfilmer och jag blir så himla tävlingssugen !

Detta året är Sunnie 7 år och det är dags att starta avd. A för första gången och få rida 2 faser, grundomgång och omhoppning. Det ska bli så otroligt kul att se hur Sunnie reagerar i en omhoppning. Vi har ju tränat en hel del omhoppningssvängar på träningarna för Anna och Sunnie kan vara riktigt skarp. Dock så glömmer hon att lyfta benen ibland om det går för fort men det får vi träna bort :)




Känslan av att stå där på prisutdelningen.

Tänk då att få stå där och verkligen ha fått en placering. Det tror jag inte är en omöjlighet när jag sitter på min Sun - Bun :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0