Vart tog våren vägen ?


God morgon !

Idag är det regnigt och tråkigt väder ute, vart tog det härliga vårvädret från igår vägen ?

Hästarna står fortfarande inne och jag ska strax gå och släppa ut dem. Jag väntar med att rida några timmar i hopp om att vädret ska bli lite bättre men mockningen tar jag nu på morgonen.

Gårdagens ridning bestog av en timmes härlig skrittur i skogen med lite inslag av trav. Vi klättrade lite i de små backarna som finns i skogen närmast och så fort all snö är borta så ska vi rida bort till grushålan där de bästa backarna finns !


I eftermiddag ska jag ut i skogen och jobba igen. Jag kan ju inte säga att jag är särskillt sugen på det i det här vädret men det är väl bara att köra på. Jag var ju aldrig ute och gick igår heller så då får jag ju ta igen det med skogsarbete idag.




Jag och Sunnie i grushålan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0