God morgon


Sovmorgon idag var det ju ja. Hur skönt som helst att sova ut ordentligt !
Dock släppte jag ju ut hästarna imorse så riktig sovmorgon blev det inte, men det räcker gott för mig :)

Nu ska jag gå ner och äta lunch innan jag går ut i stallet. Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska börja med Sunnie eller Kaisa, vi får se vem det blir helt enkelt. 
Stallet ska fixas och så ska vi kanske koppla ljud i min lilla bil idag.

Ikväll ska jag gå bort till Johanna för att hjälpa henne att ta in unghästarna över natten. Hovslagaren ska komma till henne imorgon och då kan det vara skönt om de små yrvädren har lugnat ner sig lite innan. 


Ungefär så ser min dag ut. Man hinner ju inte med så mycket när man sover bort halva dagen ;)




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0