God morgon


När jag hade släppt ut hästarna imorse så gick jag och la mig igen och det blev visst en riktig sovmorgon !

Tyvärr är jag fortfarande supertrött och har ingen lust att gå upp tidigt till jobbet imorgon. 


Igår var vi iväg och hoppade Sunnie i padocken. Inte så högt pga inken men det är ju alltid kul att hoppa ändå. Sunnie tyckte som jag och bockade och sparkade av glädje efter hindren !
Jag har ju innan haft problem med att jag gärna lägger Sunnie för nära hindren bara för att jag sitter och plockar i henne mot hindren, men igår kom vi perfekt nästan varje gång. Hoppas jag skärpt mig med det nu.. :)

Hon har dessutom blivit väldigt fin på marken efter all uteridning. Hon har fått ett bättre steg i traven och en rundare och mer bärig galopp. 

Vi var hos Kaisa igår också men det kommer i ett inlägg senare :)


Nu ska jag äta frukost innan vi åker bort till Kaisa idag igen och jobbar vidare :)




Sunnie Girl.




Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Tack så mycket :)

2011-05-22 @ 19:21:47
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0