Söndag


Det var inte många som hade kikat in här igår. Bra tycker jag, när det är så underbart väder ska man inte sitta vid datorn, särskillt inte på Valborg ! :)


Jag själv spenderade gårdagen i en båt på Vänern. Riktigt mysigt var det och jag hoppas att vi gör om det snart. På kvällen åkte vi förbi Trollhättan för att kolla på streetrace men när vi kom dit så var allt slut, typiskt. Så då åkte vi helt enkelt hem och sov. Eller ja, jag sov och Tompa var chaufför ;)


Så jag var helt hästledig igår, förutom att jag fixade stallet och hade in- och utsläpp. Jag tror att man behöver såna dagar ibland, för att orka med stressen och pressen som uppstår ibland.
Idag är det full rulle igen och jag har 4 hästar på schemat. Men eftersom vi har ätit lunch hos mormor och morfar och med tanke på att jag faktiskt sitter kvar hos dem just nu, i väntan på Tompa, så får jag nog inse att jag kanske inte kommer hinna med alla.

Sunnie ska i alla fall ridas, dock har jag inte bestämt var eller hur än. Jag är rätt seg efter gårdagen så vi får se vad jag orkar med :)




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0