Sunnie gillar att bli kliad


Det har vart riktigt dålig uppdatering här de senaste dagarna och tyvärr så kommer det inte bli så mycket bättre de kommande dagarna. 
Imorgon börjar jag äntligen jobba och jag går all in med en gång. 07.00 - 18.00 är arbetstiderna måndag - onsdag, torsdag och fredag jobbar vi 07.00 - 16.00, så jag lär vara rätt trött när jag kommer hem nu de första dagarna. Jag hoppas ni är förstående :)

Nu när jag tjänar en del pengar så kan jag ju faktiskt tävla i sommar ! Eller ja, om Sunnies ink vill försvinna någon gång vill säga..


För att gottgöra lite för den kassa uppdateringen så kommer 2 söta filmer på Sunnie och Tompa:




Sunnie älskar att bli kliad på rumpan ! Slutar man klia henne så backar hon bara närmare i hopp om mer.





Min söta Sun - Bun ! ♥


Nu ska jag sova då jag ska upp tidigt imorgon bitti.
God natt !




Kommentarer
Postat av: Carolin

Söt hon är, ha ahaa

2011-05-10 @ 22:59:23
URL: http://http://kuskochryttare.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0