God morgon


Jag sitter hemma och är sjuk, IGEN.. Rätt tröttsamt kan jag tycka.

Hästarna fick frukosten inne idag eftersom det haglade och åskade när jag skulle släppa ut dem. Ska jag då vara hemma hela dagen och har möjlighet att släppa ut dem senare så gör jag självklart det.

Det har inte blivit så mycket ridning det sista. I helgen var det ju storm, plus att jag var på kalas och hade fullt upp, så då fick Sunnie vila. I måndags skrittades hon och igår och idag är jag ju sjuk så det blir ingen ridning idag heller. 

Annars så flyter väl allt på. Det är snart julafton och jag har inte ens köpt hälften av alla julklappar så det får nog bli en sväng till Överby i helgen :)

Och det bästa av allt: Jag har bara 2½ veckas jobb kvar innan jag är ledig i över en månad (om allt går som det ska). Så underbart ! Jag kommer kunna rida när det är ljust och jag kanske tom kan börja rida Duff igen :)


Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på några avsnitt av Gossip Girl.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0