Mörkrädd ?


Usch, jag vet inte om jag känner mig så mycket bättre men här kommer lite update ändå :)


Igår skrittades Sunnie i ca en timme, trots mörkret och mitt illamående. Det var mysigt och skönt att bara skritta i mörkret på världens finaste häst med bästa deppmusiken Takida i öronen.
Fast jag börjar tro att Sunnie är lite mörkrädd för hon hade en väldig fart i skritten igår, det brukar hon inte direkt ha annars. Lilla sötnos ♥

Idag ska hon vila helt vilket är synd då jag hade behövt en till lugn skrittur i mörkret. Jag kanske kan gå istället :)

På lördag är det tävling igen så Sunnie ska matchas rätt nu i veckan. Rätt lugn ridning så att hon har energi kvar tills dess. Det har ju vart en del tävlingar det sista, men detta blir kanske den sista tävlingen för i år så då får vi passa på. Och 4 tävlingar på ett år är ju ingenting.


Vid halv 5 ska jag till frissan. Jag ska klippa och färga håret vilket är väldigt välbehövligt ! Utväxten börjar ta över hårfärgen och senast jag klippte mig var för ca 2 år sen. Oops ! Jaja, det ska bli skönt att se ordentlig ut i huvudet. Även om utväxten kommer komma ganska snabbt igen.




Den absolut bästa i hela världen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0