Sveriges sjukvård..


Onsdag förmiddag och jag ligger i sängen. Hur kommer det sig ?

Jo, jag var hos läkaren nu på morgonen och han måste ha tryckt på något väldigt känsligt ställe för nu har jag ondare i ljumsken än någonsin. Alltså inget jobb för mig idag och i eftermiddag ska jag på ultraljudsbehandling. Jag är snart stammis på vårdcentralen ;) 
Jag fick dessutom en remiss till någon ultraljudskoll så att de ska kunna se om det är en inflammation eller vad det nu är som spökar..
Kunde tydligen ta upp till 3 månader innan jag fick tid men så länge har jag inte planerat att ha ont ! Jag ska ut och tävla till våren ! 
Läkaren sa också att jag antagligen kan vänta mig ett ridförbud så vi får väl se hur det blir med de där tävlingarna..


Nu ska jag passa på att bara ta det lugnt tillsammans med mina nya vänner, beroendeframkallande och smärtstillande tabletter.




Jag SKA ut och tävla till våren !




Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min NYA blogg om min NYA ponny som jag äntligen har köpt efter att jag varit skötare på den under en längre tid, det kan du ju bara inte missa?:D

www.dompe.blogg.se

2011-11-27 @ 13:28:53
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0