Dagens ridpass


Idag fick sig Sunnie ett träningspass i skogen. 
Jag började med att trava och galoppera fram henne en längre stund än vanligt, jag lät henne också gå i ett högre tempo för att få henne att ta större steg. 
När jaf sedan började samla upp henne så hade hon en bra energi och ett fint steg. Hon låg på lite för mycket i handen men hellre det än att hon inte tar stöd på bettet alls. 

Jag är nöjd med ridpasset idag och hon var inte lika tittig som hon kan vara :)

Jag hade förresten sällskap i stallet idag. Sanna var och pysslade med Duff och det är alltid lika mysigt att ha henne här !


Nu ska jag sätta på en film i min ensamhet. Tompa jobbar natt inatt så jag ska sova själv för första gången på hur länge som helst. Vi får väl se hur det går..




Bild från i våras. Gud vad jag önskar att det vore vår istället för höst !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0