Hello


Utvärdering och filmer har inte kommit än då jag har haft sån huvudvärk idag att jag var hemma från jobbet. Så dagen har i stort sätt spenderats i sängen, förutom några kortare vändor i stallet. 
Nu mår jag bättre och jag hoppas på att kunna lägga upp filmerna efter jobbet imorgon. 


Startlistorna till helgens tävlingar i Falköping har kommit upp nu, det är härligt med klubbar som är ute i tid ! Jag och Sunnie har helt okej startnummer men det kommer bli en lång dag eftersom det också är lagtävlingar. Jag startar dock bara individuellt. 
Det ska bli så kul att få rida omhoppning ! (om vi kommer så långt ;))


Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon.
God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0