Kvällsstädning och underbar pojkvän


Jag och Emelie har kvällsstädat lite i stallet under tiden pojkarna mekade. 
Noga var vi och resultatet blev riktigt bra !

Jag brukar annars ha väldigt bra ordning i mitt stall men har man väl börjat sprida saker omkring sig så blir det lätt att man fortsätter. Nu när jag jobbar hinner jag inte gå omkring och plocka i ordning på allt varje dag heller.

Stallet klart. Nu blir det sadelkammaren nästa gång, ganska snart förhoppningsvis :)


Sen så har jag en väldigt söt pojkvän ! När jag kom åkandes från jobbet så mötte jag honom på Sunnie. Han hade alltså sadlat och tränsat henne och fått på reflexbröstan och ländtäcket och börjat skritta fram Sunnie så att jag bara kunde sitta upp och börja trava när jag kom hem från jobbet. Han är helt underbar ♥ Det är guld värt nu när det blir mörkt så tidigt..




Nu ska jag sätta på någon serie och jag är så trött så jag antar att jag kommer somna ganska fort.
God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0