Morron !


Det är en seg Emelie som sitter yrvaket i sängen och skriver detta inlägget.
Mamma tog hästarna på morgonen idag så jag vaknade för bara några minuter sedan. Så skönt !

Idag ska Sunnie ridas ut. Det blir ett lite lättare pass utan för mycket krav då hon gick så himla bra igår. Jag funderar på att kanske rida till grushålan, det hade vart mysigt :)


Annars har jag bara tänkt att ta det lugnt idag, slappsöndag liksom ;)

Förresten så funderar jag på att klippa Sunnie nu innan tävlingarna. Igår när vi hade hoppat så var hon så svettig och det hade vart kul att testa och raka henne igen, jag har inte gjort det sen hon var 3½. Det tål att tänkas på i alla fall.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0