Äntligen fredag !


Fredag, hemma från jobbet och jag hamnade visst vid datorn igen ;)


Fast jag är strax på väg till stallet, jag ska bara äta något först. 
Idag blir det ett lite kortare men mer intensivt ridpass i skogen. Jag ska försöka få henne att bli lättare i handen idag då hon låg på lite väl mycket igår. 

Sen ska stallet fixas och ikväll så åker vi in till Vara. Där skulle jag och Tompa förmodligen ha en myskväll så det blir inte mycket uppdaterat idag. 

Jag väntar också på att Skara Hästsport ska ringa. De skulle ringa upp igår bara en liten stund efter jag ringde dem men det glömde dem nog av. Jag ger dem till måndag innan jag ringer till dem igen. Jag vill ju ha mina stövlar ! :)


Nej, mat var det ja ! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0