Måndag


Måndag och första jobbdagen för veckan. Eller ?

Nej, så ser det inte ut för mig. 
Jag har haft ont i ljumsken i över en vecka. Och nu snackar vi verkligen ont, det är knappt så att jag kan rida och jag kan knappt vända på mig i sängen. 
Jag har ändå vart duktig och gått till jobbet trots smärtan eftersom vi hade öppet hus förra veckan. Men nu funkar det inte längre. Jag har sovit jättedåligt i över en veckas tid och är helt slut !

Så nu har jag ringt till vårdcentralen som ska ringa upp senare. Hur min chef kommer reagera får vi se, jag antar att de börjar tröttna på att jag är hemma för olika skador. Men har man ont så ska man inte behöva jobba, för då kan man istället förstöra sig inför framtiden. Och det har ju inte direkt vart några småsaker..


Jag som hoppades att det skulle gå över av sig själv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0