Tjenamors !


Hemma från jobbet, det har vart en otroligt stressig dag idag.
Min chef fick höra imorse att det ska bli frost inatt och då är det ju väldigt bråttom med att få in alla växter som inte överlever frosten. Så idag har jag slitit som ett djur ;)


Nu ska jag gå ut och fixa stallet och sen ska Sunnie motioneras, på ett lite speciellt sätt. 
Jag ska testa en ny grej med henne. Eftersom jag inte får trava riktigt än och Sunnie behöver röra sig mer än vad hon gör denna veckan så ska jag cykla och ha med henne i grimskafft. Det gjorde jag med mina ponnyer men för Sunnie så blir det första gången. 
På så sätt så kan Sunnie trava lite utan att jag gör det. Smart va ? ;)


Underbart höstväder är det idag i alla fall.

Några bilder från hagen igår:



Sunnie ville inte riktigt stå still först utan envisades med att komma fram och hälsa hela tiden.









Bild från idag, himlen är sådär underbart blå som den bara är på hösten.


Nu ska jag kila ut i stallet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0