Trött


Nu känner jag mig väldigt trött och det ska bli skönt att krypa ner i sängen om en stund. 


Som vanligt så tog mekningen längre tid än vad som var tänkt men vi kom ut i stallet i god tid och hann med allt som jag ville ha gjort ändå.
Jag cyklade med Sunnie idag med och hon tyckte att det var lika roligt idag. Underbara häst !
Jag tror att jag cyklar med henne imorgon också, så det blir ridning först på måndag. 


Imorgon ska vi först äta middag hos mormor och morfar och sen ska vi åka till två olika gårdar för att hämta halm och hösilage. Det har tagit upp en del av min hjärnkapacitet att gå runt och tänka på det det sista så det är lika bra att få det gjort ;)


Nej, snart går ögonen i kors, dags att antingen hitta på något eller sova. Jag röstar på det sista alternativet !




Sunnie gillar hösilage !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0