Dagens ridpass

Idag reds Sunnie lite lugnare och fick busa runt lite. 
Bland annat så fick hon leka tage med en utav våra hundar Selma, vilket hon tycker är jättekul ! Det räcker att jag driver på henne lite så kör hon sitt eget race och vänder på en femöring efter hunden. Och Selma tyckte att det var minst lika kul. Sötnosar !

Sen red vi bort till en dunge och skuttade över några nerfallna träd och klättrade i backarna. Efter mycket övertalan så fick jag Tompa testa att klättra uppåt en gång och såhär såg det ut:



Modig han är min pojkvän ♥


Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på One Tree Hill en stund innan vi ska sova. 
Imorgon ringer klockan 06.30, jag börjar jobbet kl 8 och slutar 18. 

God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0