Godagens !

Jag är hemkommen från jobbet för en liten stund sedan och ska nu gå ut i stallet för att rida och mocka. 
Sunnie får gå ett mjukgörande pass i skogen. Hon har vilat i två dagar nu så hon lär vara pigg och glad i alla fall ;)


Jag pratade precis med en bekant som har sitt ridhus någon kilometer härifrån. Jag ska dit och hoppträna tillsammans med henne imorgon och det ser jag fram emot ! Sunnie har inte hoppat riktiga hinder sen november och jag själv har blivit lite ringrostig med avståndsbedömningen under vintern. 
Det ska också bli kul att träna med någon, då kan man ju hjälpa varandra med att höja och sänka hindren och plocka upp bommar som faller. 
Ja, det ska bli kul !


Nu ska jag bege mig utåt och idag får jag nog plocka fram understället igen.. Brr !




Jag och Hiawatha för några år sen i ridhuset vi ska träna i imorgon !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0