Snart är det helg

Idag är det fredag och hela helgen ligger framför fötterna. Men först, jobb 14-21. Sen är jag fri ett tag !

Imorgon ska vi hämta halm och om inte vädret är allt för dåligt så ska vi skritta bort till padocken och hoppa några språng. Kvällen ska spenderas i Vara och vad som händer får vi se.

På söndag ska jag, Tompa och ett gäng rockerkillar åka till Karlstad för att se IN FLAMES spela ! Hur awesome är inte det ?! :) Innan vi åker så ska självklart Sunnie ridas och stallet göras. Sen ska jag förvandlas till den rockbrud jag egentligen är ;)



Gammal bild på mig som rockfjortis xD


Förhoppningsvis är jag ledig på måndag också och då ska jag bara slappa och njuta av att vara ledig. 


Dagens ridpass med Sunnie var utan krav och vi hade bara kul. Rejsade lite och njöt av det hyffsat fina vädret som kom under ridpassets gång.
Duff fick lite lätt Horsemanshipträning från marken i hagen och han var duktig. Han är en väldigt lyhörd och smart häst, dock lite ängslig.  

De här dagarna hade jag aldrig kunnat tänka mig att inte vara hästtjej. Det är så underbart att bara vara med hästarna och ha kul, utan en massa krav.


Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet, om 9 timmar är det helg !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0