Tävling på torsdag trots allt

Förra veckan anmälde jag mig till torsdagens Pay and Jump i Alingsås. Det har vart planen sedan länge och jag har sett fram emot att komma ut lite med Sunnie så fort som möjligt. 

Nu de senaste dagarna har jag inte vart så säker på att jag skulle kunna åka. Tävlingen börjar 18 och Tompa är inte hemma förrän efter 17 så för det första skulle vi inte vart där i tid. Och sen är inte ekonomin den stadigaste just nu så jag hade nästan bestämt mig för att inte åka. 

Men så funderade jag lite till och med Emelies övertalning beslutade jag mig för att åka. Och nu är jag mer taggad än någonsin !
Visst, det är bara en Pay and Jump men vi har inte vart iväg sen i början på November förra året. Det ska bli så kul :)




En Pay and Jump i Alingsås, utomhus för 3-4 år sen.




Kommentarer
Postat av: Elin- Northern Showhorses

SV: Ja den är läcker :D

2012-04-24 @ 09:23:14
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0