Besviken

Hemma från bion, besviken och utan krampande magmuskler. Madagaskar 3 var inte alls så bra som jag hade hoppats på. Dock så var det väldigt bra 3D effekter !

Jag var precis ute och kollade till hästarna. De gick och betade bredvid varandra en bit ner i hagen, mysigt. Lilleman kom fram och hälsade på oss och han fick även nytt vatten. 

I bilen på vägen hem kom jag på en idé som rör ett beridarjobb som jag verkligen vill ha. Imorgon ska jag tänka vidare och eventuellt ringa arbetsgivaren och diskutera mina planer. Tänk om det kunde funka !

Imorgon ska jag också försöka skriva ihop några vettiga inlägg. Idag har det bara vart tjöt om jobb och arbetsförmedlingen och även om det är mittpunkten i mitt liv just nu så är det nog väldigt tråkigt för er att läsa. Så kika in imorgon och se om jag fått upp något mer spännande !

God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0