Dagens ridning

Hur länge sen var det inte sen jag kunde skriva den överskriften ? :)

Inte för att man kan kalla det ridning direkt kanske men jag skrittade i alla fall ut barbacka på Sunnie idag. Jag har verkligen saknat att sitta på hennes rygg och hon gick med spetsade öron och skrittade på bra hela rundan så hon har nog också saknat det lite.
På slutet travade vi en liten bit och vilket steg hon hade ! Och där satt jag och försökte knipa om med benen, haha !

Det är det som är så skönt med Sunnie. Nu har hon vilat i nästan en månad, med bara några promenader då och då, och jag kan sitta upp barbacka och rida ut utan problem. Härligt är ordet !




Nu är jag klar med mitt rum också. Det blev bra, jag hade velat ha lite andra möbler men det duger tills jag och Tompa flyttar. Sunnie fick en egen liten byrå tillägnad sig i mitt rum, bild på den kommer.
Snart blir det dessutom en liten ommöblering till när jag får hit min 1.20-säng. Hur jag ska få plats med allt får vi lösa då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0