Dagens..

..ridpass  Longering.


Det blev ett kortare pass på 10 minuter, i min lilla padock, eftersom hon inte gått på ett tag. Hon lyssnade väldigt bra på mina kommandon och såg ut att trivas med att gå på volten. 

Det känns skönt att vi är igång igen, även om det är ett tag kvar tills jag kan rida henne som vanligt, med sadel. Och tack vare operationen så har det blivit mer mysande och goa promenader och det märks på Sunnie. Hon har blivit mycket mysigare och tillåter mig att pussa och krama henne mer än innan. Min fina tjej ♥



Nu ska jag och Tompa kolla på några avsnitt av How i met your mother innan vi ska sova. Jag är trött efter en lång arbetsdag på ett nytt ställe och imorgon blir det ännu en !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0