Hej vänner !

Det har vart väldigt tyst här ett tag. Anledningen är att våran router är sönder så internet funkar bara vissa dagar och då bara på mobilen.

Det har i vilket fall inte hänt så mycket spännande. Det går bra på nya jobbet, vem visste att jag kunde laga mat liksom ? ;) Snart har det gått en vecka och då vet jag om jag kommer jobba kvar eller inte.
 

Sunnie longeras ungefär varannan dag, då bara i benskydd och träns eftersom hon inte kan ha sadelgjord än. Igår longerade jag henne i ca 25 minuter varav 15 minuter bestog av övergångar skritt-halt. 
Idag fick hon vila och imorgon ska hon longeras igen. Longerarbetet varieras också med promenader och barbackaturer i skogen.
 
Nej, nu är det dags att sova. Imorgon ringer klockan 05.45 !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

haha, jag tänkte att "hur kunde hon veta att det var i den paddocken vi tränade" ;) Men då var det nog han jag bytte några ord med i så fall :) Jag misstänkte dock inte att han läste vår blogg ;)

2012-08-15 @ 21:14:07
URL: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0