Måndag

Hemma är internet fortfarande nere, just nu är jag hos Tompa och ska sova här inatt.
Ikväll har vi vart hos Sanna och Daniel med Budda och bakat tacopaj och kollat på film. En härlig kväll och det har vart riktigt mysigt !

Jag fick förresten med mig 5 jackor hem från Järpås tidigare idag. De var supersnygga allihopa så det känns väl sådär att ha dem i stallet. Jag får kanske tänka över det där en gång till ;)
När vårat internet funkar igen så kommer det bider på dem.
Då kommer också filmerna från tävlingen i Essunga upp. Jag hade glömt av dem tills här om dagen ska jag vara ärlig. Det gick inte så bra på den tävlingen så det är väl inte så mycket att se i och för sig. Men filmerna kommer !

Nu ska jag och Tompa sova. Imorgon ska jag ut och promenera med Sunnie igen och kanske skritta en stund barbacka. Jag längtar redan ! :)

(otroligt luddigt inlägg, min hjärnkapacitet är inte så hög för tillfället ;))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0