Morron !

Idag blev det en kort sovmorgon till kl. 9 innan jag åt frukost och gick ut och kollade till hästarna.
Sunnies sår ser fina ut och läker bra, vilket är skönt ! Hon fick också sin krafft och så stog jag och bara myste med henne en stund. Mysiga häst !

Nu sitter jag i min säng med papper högt och lågt. Jag har skrivit in mina sista meriter på arbetsförmedlingen och ska också passa på att söka jobb. Finns det något tråkigare ? Dessutom så finns det knappt några jobb att söka..
Senare idag ska jag vidare till arbetsförmedlingen för att lämna in intyg på anställningar osv. Även om man inte vill så får man oftast förklarat för sig hur dålig man är som inte har något jobb och en alldeles gratis lektion i hur man söker jobb och hur man ska bete sig på en jobbintervju. Man måste ju bara älska arbetsförmedlingen !

I vilket fall så har jag eventuellt ett jobb på gång, dock kollar jag efter andra möjligheter innan jag bestämmer mig. Jag vill pröva något nytt i jobbvärlden och hoppas på att hitta något roligt att jobba med. Jag ska ju ändå jobba i 45 år till ;)


Ikväll åker jag, Tompa, mamma och min minsta lillebror till Trollhättan för att kolla på Madagaskar 3. Jag älskar tecknade filmer och jag hoppas och tror att jag kommer skratta så att jag får träningsvärk i magen !

Nej, tillbaka till jobbsökandet. Håll tummarna för att det dyker upp ett beridarjobb med bra betalt här i närheten ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0