Sol i hjärta

Ja, solen bara strålar utanför fönstret, härligt ! Dock ligger jag kvar i sängen och njuter av känslan av helg. Bara en liiiten stund till, sen ska jag sätta fart.

Sunnie ska aktiveras, men jag har inte bestämt hur.
Jag ska hämta paketet från Hööks på posten, det är alltid lika kul med nya saker !

Sen får vi se vad som händer under dagen, jag har ingenting planerat och ska bara göra saker jag känner för :)

(vårat Internet funkar fortfarande inte på min dator så det blir en del mobilbloggning tills min händiga pojkvän fixar det.)


Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Yes det gjorde jag :)

2012-08-14 @ 21:02:49
URL: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0