God jul (i efterskott)

Jag hade inte tiden att logga in här igår för att önska er alla en god jul så det kommer här, lite försenat.
God jul !

Jag hade en mysig julafton med släkten men jag fick aldrig den där underbara julkänslan.. Tråkigt, men en del av att växa upp antar jag.

Idag hade jag planerat in en ridtur i nysnön med Sunnie men när jag klev utanför dörren imorse så regnar det ute. Sååå typiskt ! Förhoppningsvis lugnar det ner sig strax så jag kan ta en kort tur med Sunnie i alla fall. Jag som hade tänkt att ha en mini photoshoot idag till och med.

För övrigt så fick jag ett sånt här (fast allroundmodell) av Johanna igår:


Så snyggt och Sunnie kommer passa super i det ! 

Blir det någon photoshoot är det detta som åker på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0