Helg

God morgon !
Äntligen är det helg. Inte för att jag som är arbetslös och går hemma hela dagarna känner så stor skillnad men min pojkvän är ju hemma idag i alla fall.

Jag hade hoppats på strålande sol och underbart väder idag när Tompa är hemma och kan fota mig och Sunnie men tyvärr så är det raka motsatsen. Jag får hoppas på bättre väder imorgon, det var ett tag sen vi fotade fina bilder och jag skulle behöva lite nytt i headern bland annat. 

Nu väntar jag på frukost och sen får vi se vad som händer under dagen. Stallet är ju spikat men det är väl det enda.
Jag ska också fortsätta skriva på årsinlägget så det kanske blir färdigt någon gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0