Hello höstdeprission !

Yes, höstdeprissionen kom lite senare än vanligt i år och den kom med rejäl slagkraft. Därför håller jag mig undan från bloggen tills jag har något vettigt att skriva, istället för att ösa ut allt mitt hat och illamående här på bloggen. 

Tur att jag har my little secret block där jag kan skriva av mig mina mörka tankar, det är bra mycket bättre än att skylta med det på en officiell sida såsom Facebook eller blogg.se. För det är inte sympati eller uppmärksamhet jag vill ha, verkligen inte !
Jag vill inte släppa in någon i mina mörka tankar och jag vill inte att någon ens ska fråga om det. Jag klarar mig bra på egen hand, det är så det alltid har vart och det är så jag vill ha det. Jag har bara så mycket känslor och tankar inom mig så jag tror att jag snart kommer att detonera. Och då läcker det ibland ut en liten deprimerad låttext eller ett mörkt citat genom mina fingrar och ut till dessa officiella sidor. Sorry, men jag kan inte hjälpa det. Var istället glada att det håller sig på den nivån..


Nu ska jag gå ner och ta en cigg (yes, ni läste alldeles rätt, jag ska faktiskt röka) och sen ska jag bädda ner mig i sängen framför en film och drömma mig bort, om så för en liten stund.

Fast nej, det gick ju inte.
"Kan inte drömma mig bort, jag ser problem under mitt ögonlock."
Så var det, ja..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0