Morning

Eller ja, jag själv har ju vart vaken i några timmar men jag antar att många som har lov/är lediga passar på att ta sovmorgon.

Nu är vi redan inne i mellandagarna och snart är det ett nytt år. Tiden går så sjukt fort !
Nästa år blir jag 22 år gammal. Jag som inte ville bli äldre än 18 ju..
Sunnie blir 9 till sommaren och då har jag ägt henne i 7 år. Jösses, det får nog bli ett inlägg om våran historia i början på nästa år.

Idag ska jag börja med årsinlägget och så ska jag försöka få upp en liten tävlingsplanering inför nästa år. 
Jag tänkte också pröva att rida på åkern, förhoppningsvis går det, jag är sååå ridsugen !
Hinner jag ska jag dessutom städa rummet. Det behövs verkligen men det är ju så tråkigt.. Jaja, vi får se :)

Hoppas ni passar på att njuta av ledigheten och ni som jobbar (stackare), keep up the good work ! ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0