Snökaos

Snön fullständigt vräker ner ute och ett tjockt snötäcke börjar lägga sig på marken. Jag som tyckt det har vart lagom med snö innan får väl stå ut med några decimeter till.
Av en rapport från min pojkvän att döma så är det även snökaos på vägarna så jag håller mig nog instängd här i min lilla skogsdunge ett tag framöver ;)

Hovslagaren kom inte igår heller och jag har inte hört ett ljud av honom sen i förrgår så jag börjar bli lite orolig att det hänt honom något. Men förhoppningsvis är det väl bara hans telefon som krånglar. Usch, vintern är lurig..

Ingen ridning idag heller då med andra ord. Det kanske är bäst för jag skulle inte sett mer än 2 meter framför Sunnies hovar så mycket som det snöar. Jag hoppas på bättre väder imorgon då vi i så fall kör på en busig ridtur på åkern !


Om en stund ska jag gå ut i stallet för att mocka och pyssla med hästarna men först ska jag äta lunch.


Håll ut, sommaren kommer snabbare än vi tror !




Kommentarer
Postat av: Evelin

Hej vilken Hovslagare har du?

2012-12-05 @ 20:09:09
URL: http://Adifferentlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0