Still dark

På Sannas begäran så är det dags att uppdatera bloggen lite grann !

Allt flyter på, även om det flyter väldigt trögt vissa dagar. Efter en uträkning jag gjort så har jag nog försökt lösa mina problem och min depression med alkohol det sista. Alldeles för många helger i rad, och även vissa vardagar, har jag och Sanna partat, på flera olika ställen och med en massa olika personer och ännu har vi 3 helger kvar. Det blir rehab efter den sista helgen kan jag lova !

Om vi ska gå tillbaka till ämnet så börjar jag se en ljusning i allt det mörka och förhoppningsvis kan solens strålar nå även mig denna gången. Tyvärr så krävs det inte så mycket för att allt ska rasa men jag håller verkligen tummarna för att denna gången ska vara den jag kommer ur allt det mörka och äntligen får stanna i ljuset !


Usch, så mörk och deppig bloggen vart det sista. Det får bli ändring på det. Jag slänger upp ett till inlägg med en mer positiv ton efter detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0