Dagens ridpass

Ridningen idag gick bra !

Sunnie har nog saknat det lika mycket som jag, hon stog som ett ljus i stallet, trots att hon var själv inne. Under ridturen hade hon öronen framåt hela tiden och när hon märkte att vi började närma oss stallet så släpade hon fötterna efter sig och gick motvilligt hemåt. Söta häst ♥

Vi skrittade på åkern och det var helt okej underlag. Jag hoppas att det funkar att trava och galoppera där så småningom också. Nu ska vi 2 komma igång !





Större delen av dagen har gått åt till att ta hand om min sjuka pojkvän. Han har ca 39 graders feber och är varm som en spis, stackarn.. 
Alla i huset är sjuka förutom jag. Undrar hur lång tid det tar innan jag också är sängliggande ;)


Nu är det dags att sova.
God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0