Dennis ska komma hem igen !

Jag hinner egentligen inte blogga, jag ska upp och jobba imorgon men jag måste berätta en jätterolig nyhet !! :D


På söndag kommer en gammal familjemedlem hem igen ! Min andra ponny, en shetlandsponny som heter Dennis. Vi köpte honom när han var 4 och sålde honom när jag hade flyttat till skolan i Kungsbacka då jag inte kunde ha honom på skolan. Vi ägde honom alltså i 12 år och nu ska han äntligen få komma hem till oss igen ! :)


Han har haft det jättebra hos sina nuvarande ägare men nu kan de tyvärr inte ha kvar honom längre. Hon skickade ett meddelande till mamma och frågade om vi vet någon som vill ta hand om honom hans sista år (han är 20 i år och har förhoppningsvis 10 år kvar). 
Jag tänkte efter en kort stund innan jag kom fram till att han självklart ska komma till oss och nu är det bestämt.
Jag är så glad ! :D 


Det känns lite som att ödet har spelat sitt spel, eller vad säger ni ? ;)





Världens sötaste lilla ponny (som faktiskt heter Bengt i förnamn, alltså Bengt Dennis, haha !)
Så fort jag hinner så kommer det upp en presentation om Dennis här på bloggen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0