En ljusare dag

Idag har det vart en mycket bättre dag, humöret känns att vara påväg uppåt. Kan det kanske ha att göra med att vädret har vart helt UNDERBART idag ? :)

Tyvärr så har jag spenderat dagen på jobbet i butiken men när jag kom hem hann jag ta ut Sunnie på en skrittur. Hon uppskattade det nog lika mycket som jag för hon var inte alls lika tittig som hon brukar och skrittade på i ett bra tempo. 

Jag hoppas på lika bra väder imorgon, då ska jag ut och rida på förmiddagen ! :)


Idag köpte jag även ny tråd, eller rep rättare sagt, till hästarnas hage så jag har att göra. Jag börjar jobba kl 14 så det blir nog inte helt färdigt imorgon men jag hinner komma en bit på vägen. 






Dagsfärsk bild på mig !


Nu ska jag och Tompa kolla på One Tree Hill och bara mysa. 
God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0