Isklumpar

Dagens jobbpass är avklarat och jag var idag med på min första stängning. Det var inte så svårt så det kommer inte ta lång tid innan jag kan stänga själv. 

Imorgon är jag ledig men sen är det jobb från torsdag - söndag.


Idag fixade Tompa hela stallet själv (tack hjärtat) så jag har knappt vart i stallet alls. Det känns väldigt ovanligt men han erbjöd sig så då kan jag ju inte säga nej ;)


Beroende på hur kallt och halt det är imorgon så blir det kanske en skrittur för Sunnies del. 
Jag gillar inte direkt att rida i kyla men det går. Tyvärr så är de vinterskorna jag köpte till stallet skitdåliga och håller inte ens fötterna varma när det är nollgradigt. Jag som dessutom fryser väldigt lätt om mina fötter tycker inte det är jättekul att sitta av hästen efter en timme med isklumpar till fötter och knappt kunna gå resten av dagen.

Nej, vi får hålla tummarna på att det fortsätter åt det mildare hållet och att det blir vår snart !







Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har samma problem med mina fötter köpte hööks nya höga skor men dom är värdelösa tyvärr =( Hittar du några bra så säg gärna till

2012-02-08 @ 10:20:04
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0