Mästersmitaren

Jobbdagen är avklarad och jag har spenderat kvällen i stallet. 

Jag mockade Duffs box, eftersom jag inte hann det imorse, och så borstade jag Dennis. Den lille busen smet ur hagen, som tur var innan jag åkte till jobbet, och har fått stå inne halva dagen. Så imorgon bitti ska vi ut och sätta plank på den delen av hans hage som bara består av tråd. Efter det kan han förhoppningsvis inte ta sig ut !


Imorgon ska jag också skritta Sunnie. Vi har fortfarande is på vissa ställen här i skogen så det är nog bäst att brodda henne innan ridturen. 
Hinner jag ska jag mocka hästarnas boxar supernoga. Jag hann aldrig göra det igår då det tog längre tid att städa rummet än vad jag trodde. 


Jag ska också skriva klart ett inlägg som jag börjat skriva på. Det handlar om en utav mina drömmar, som tyvärr inte kommer bli till verklighet. Någon som kan gissa vad det handlar om ? :)

Och så ska jag komma på lite nya inlägg, bloggen har ju vart lite trist ett tag. 


Har ni några förslag om vad jag ska skriva om ? Något speciellt ni vill läsa ? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0