Partylördag

Lördag idag, eller ja, lördagen är ju snart slut. 

Ikväll ska jag och Sanna till Kronan och göra dansgolvet osäkert ! Haha, nej det blir nog inte mycket dansande för min del, mina fötter värker efter den här arbetsveckan. Men vi ska dit i alla fall och vi ska ha riktigt roligt !
Jag måste ju fira lite nu när min älskade gamla ponny kommer hem igen :)


Dennis box är halmad och klar, imorgon ska jag åka och hämta lite svagare hö till honom och fixa en egen hage till honom. Han har tidigare haft lite fångkänningar och får nu bara äta svagt hö. Därför får han inte gå med de andra hästarna för tillfället eftersom de har en hösilagebal i hagen. 
Men han kommer se dem hela tiden och de kommer kunna nosa på varandra över staketet. 

Jag kommer inte ihåg om Sunnie har träffat honom innan men i vilket fall ska det bli kul att se vad Sunnie och Duff tycker om sin nya lilla kompis !




Bengt Dennis.


Nu ska jag äta tacos och sen bär det av till Vara. 
Ha en rolig lördagskväll allihop, det ska jag ha ! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0