Dagens ridpass

Nu har vi precis vart hemma hos Daniel och Sanna och smidit ännu fler planer inför den 2a februari. Jag längtar ! :D


Sunnie fick komma ut en stund i skogen förut. Hon var lite spänd men pigg och glad. Vi tog första galoppen sen förra året och skuttade över några stockar som låg på skogsstigen.
Behöver jag säga att hon var glad över att få hoppa igen ? Hon studsade efter hindren och överhoppade sig i varje språng ! Sötnos ♥




Fina framben ;)


Imorgon blir det nog en lite längre runda för hennes del. Det kommer inte ta så lång tid innan hon är igång igen. Jag längtar tills vi kan trimma i padocken !

Duff ska nog få komma ut en sväng imorgon också, det kommer han gilla !




Mina fina två hästar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0