Duffman !

Duff fick som sagt komma ut på en liten promenad idag.

Tanken från början var att han skulle få gå med sadel och träns men eftersom det blåser så idag så väntade jag lite med det. Jag vill inte att han ska få en dålig upplevelse av sadeln och vi har ju inte bråttom. 
Därför fick han ha på sig sadeln en stund i stallet och det var som jag trodde inga problem. 

När vi var ute och gick så gnäggade han efter Sunnie och var allmänt stressad över att vara ensam. Förra gången han var igång så kunde jag rida ut på honom själv, utan något sällskap, utan problem men nu tvekar jag lite på om det kommer gå den här gången. 


Jag fick några fina bilder på honom men det var inte lätt. Han var alldeles för otålig för att stå still !































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0