Ett litet livstecken

Här kommer ett snabbt blogginlägg från min sida.

Jag har jobbat mycket det sista, och när jag inte jobbat har jag suttit i bilen till och från jobbet eller vart i stallet. Det finns inte tid över till någonting när det är såhär, tyvärr..


Sunnie har vilat ända sen snön kom. Men om snön ligger kvar på torsdag så ska jag rida henne lite i hagen hade jag tänkt :)


Imorgon jobbar jag från 08.00 - 20.00, ett långt pass och jag kommer vara jättetrött när jag slutar. Men cash is king, right ? ;)


Nu ska jag ta in hästarna, hoppa in i duschen och sen är det nästan dags att sova.







Kommentarer
Postat av: essay writing

People do all that they want and wear any clothes that they want.

2012-01-25 @ 13:33:26
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0