God middag ..?

Det blev tyvärr en lång sovmorgon idag med. Behövligt, eftersom det blev sent igår men sååå tråkigt att sova bort varenda dag !


Nu ska jag gå efter samma "schema" som igår: Gå ut och lunchfodra, in och äta frukost och sen gå ut och rida. 
Här i Jonslund snöar det slask så det blir ingen fotning av stövlarna idag tyvärr. Jag får hoppas att det ens går att rida. 


Förhoppningsvis så kommer jag hinna börja skriva på Mål 2012 idag. Jag hade dessutom behövt städa mitt rum och jag tänkte också försöka hinna med en promenad. Det blev lite för många extrakilon nu under jul, någon som känner igen sig ?
Dessutom så är Tompa så duktig och ska börja träna och då kan ju inte jag vara sämre ;)


Ja, nu vet ni vart jag håller hus hela dagen i stort sett. Mer update om en stund !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0